Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/113143080.aspx
Udbyder
Morsø Kommune - Teknik & Miljø
Vindere
Valgt entreprenør
(14.10.2019)
Steen Ginnerup A/S
Viborgvej 19
7800 Skive
Det nye Plejecenter Duelund - genudbud af tømrerentreprisen
Morsø Kommune - Teknik & Miljø
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
41333014
Jernbanevej 7
Nykøbing Mors
7900
Danmark
Kontaktperson: Ulrik Uglebjerg
E-mail: uu@morsoe.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113143080.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.morsoe.dk/
Del II: Genstand
Det nye Plejecenter Duelund - genudbud af tømmerentreprisen
Tømre-entreprise i forbindelse med opførelse af 4 206 m2 nybygning af nyt plejecenter.
Denne tilbudsindhentning gælder alene for genudbud af 2. tømre-entreprisen.
For yderligere oplysninger henvises til udbudsmateriale inklusive bilag.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Begrundelsen for valg af hasteprocedure er, at der er tale om et genudbud af en fagentreprise i et allerede igangsat byggeri. For at sikre nødvendig tid til udbudsproces, politisk behandling, mobilisering samt bestilling af materialer og planlægning af arbejder har ordregiver måtte bruge en tilbudsfrist, der er lidt kortere end den normale minimumsfrist.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk