23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 073-128446
Offentliggjort
15.04.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Herlev Hospital

Vindere

(15.04.2015)
Gibotech A/S
Hollufgaardsvej 31
5260 Odense S

Resultat - Nyt fuldautomatisk varemodtagelsesanlæg samt klargøring til videre intern transport


Herlev Hospital

Danmark-Herlev: Industrimaskiner

2015/S 073-128446

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Bygge- og anlægsarbejder

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Herlev Hospital
Herlev Ringvej 75
Jess Krarup
2730 Herlev
DANMARK
+45 38682389

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.herlevhospital.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Sundhed

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Nyt fuldautomatisk varemodtagelsesanlæg samt klargøring til videre intern transport.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Bygge- og anlægsarbejder

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Dimensionering og etablering af fuldautomatisk anlæg til håndtering af varer i varemodtagelse og videre transport heraf til interne transportvogne på hospitalet.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

42000000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Begrænset

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Laveste pris

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 93-162383 af 15.5.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

1.12.2014

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 4

Antal bud modtaget elektronisk: 4

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Gibotech A/S
Hollufgaardsvej 31
5260 Odense S
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Se vejledning på www.klfu.dk

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

10.4.2015

Send til en kollega

0.11