Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=254131&B=BANEDANMARK
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=254131&B=BANEDANMARK
Udbyder
Banedanmark
Vindere
Valgte leverandører
(30.01.2020)
Noroq A/S
Roskildevej 342 C, 1.sal
2630 Taastrup
(30.01.2020)
Triples-Systeme GmbH
Mülheim an der Ruhr
Indkøb af perronelementer til Slagelse station
Banedanmark
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Kasper Nørgård Pedersen
E-mail: KNPS@BANE.dk
Telefon: +45 21326947
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Varekøbskontrakt – indkøb af perronelementer til Slagelse st.
Kontrakten omfatter projektering, produktion og levering af perronelementer til Slagelse st.
Perronelementer skal leveres på byggepladsen ved Slagelse st.
Kontrakten omfatter projektering, produktion og levering af perronelementer til Slagelse st.
Perron II (spor 2+3):
- 458 m perronelementer med en bredde på 2,4 m til montage vest for perrontrapperne,
- 52 m perronelementer med en bredde på 1,7 m til montage langs perrontrapper og elevator,
- 16,8 m specialelementer med en bredde på 1,7 m til montage hen over perrontunnelen,
- 8 m specialelement med en bredde på 2,2 m til montage langs kommandoposten,
- 179 m perronelementer med en bredde på 2,2 m til montage øst for perrontrapperne,
- De tilhørende perronfundamenter for perronelementer med bredderne 2,4, 2,2 og 1,7 m
perron III (spor 4+5):
- 322 m perronelementer med en bredde på 2,2 m til montage langs spor 4 og 5,
- De tilhørende perronfundamenter for perronelementer med bredden 2,2 m.
For yderligere information omkring kontraktens omfang henvises der til det øvrige udbudsmateriale.
Der henvises til samlede udbudsmateriale for yderligere oplysninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles følgende minimumskrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen.
Samlet for tilbudsgiver gælder, at:
- Tilbudsgiver skal have en årsomsætning på minimum 10 000 000 DKK i det seneste regnskabsår eller som gennemsnit i de senest 3 disponible regnskabsår,
- Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 15% i det seneste regnskabsår.
Der stilles følgende minimumskrav til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere tre (3) referencer på leverancer på lignende arbejder, der udført de seneste 3 år. Med lignende arbejder menes referencer, hvor perronen opbygges med selvbærende perronbjælker, der spænder fra fundament til fundament.
Som en del af referencebeskrivelsen bedes tilbudsgiver angive følgende:
- Projektnavn,
- En kort projektbeskrivelse,
- Angivelse af hvor perronen er udført,
- Kontraktværdi (økonomisk værdi),
- Start og slutdato,
- Angivelse af kunde på leverancen samt kontaktoplysninger.
Som dokumentation for opfyldelse af mindstekravet til tilbudsgivers referencer, skal tilbudsgiver levere en liste over de betydeligste leverancer af den anførte type, der udført indenfor de seneste tre (3) år inden tilbudsfristen.
Informationen, som tilbudsgiver angiver ESPD’et, vil udgøre den foreløbige dokumentation for tilbudsgivers oplysninger om dennes tekniske og faglige formåen. Banedanmark kan dog indhente yderligere dokumentation for tilbudsgivers tekniske og faglige formåen, såfremt Banedanmark finder det relevant.
Der henvises til det øvrige udbudsmateriale for oplysninger omkring kontraktudførelsesvilkår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk