Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lllcflqduu
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lllcflqduu
Udbyder
Vestegnens Kraftvarmeselskab I/S
Vindere
Valgt leverandør
(22.04.2020)
Gustaf Fagerberg A/S
Kornmarksvej 8-10
2605 Brøndby
Rammekontrakt for service og vedligehold af dampventiler
Vestegnens Kraftvarmeselskab I/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 69330428
Postadresse: Roskildevej 175
By: Albertslund
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2620
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Andreasen
E-mail: kan@veks.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.veks.dk
Postadresse: Ørestads Boulevard 41
By: København S
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Bent Raben
E-mail: Bent.Raben@sweco.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sweco.dk
Del II: Genstand
Rammekontrakt for service og vedligehold af dampventiler
Den udbudte aftale er en rammekontrakt, der omfatter servicering, vedligehold og reparation af ventiler på Køge Kraftvarmeværk. Rammekontrakten omfatter såvel planlagte som akutte opgaver, herunder udkald udenfor normal arbejdstid.
Køge Kraftvarmeværk, Værftvej 2, 4600 Køge
Forpligtelsen består i at stille et kvalificeret team på minimum 3 personer, inklusive en erfaren teamleder, til rådighed med henblik på at udføre reparation af dampventiler på Køge Kraftvarmeværk i det af VEKS til enhver tid ønskede niveau og omfang.
Opgaverne omfatter typisk, men er ikke begrænset til, følgende:
- Servicering af dampventiler,
- Udskiftning af sliddele,
- Levering af erstatningsventiler og reservedele.
Arbejdet planlægges af VEKS, men omfatter også spontant opståede opgaver af enhver art. I forbindelse med spontant opståede opgaver skal entreprenøren kunne stille med mandskab inden for 2 timer, både i og udenfor normal arbejdstid.
VEKS har option på at forlænge løbetiden ad en eller flere gange op til en maksimal samlet løbetid på 8 år.
Ved udvælgelse mellem principielt egnede anvendes relevansen af referencerne som kriterium, dvs. graden af sammenlignelighed mellem den udbudte rammeaftale og de præsenterede referencer.
Om muligt vil der blive sammensat et felt af såvel små eller mellemstore virksomheder som større virksomheder, jf. udbudsbetingelserne.
Forlængelse af rammeaftalens varighed som nævnt under II.2.7).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Såvel de obligatoriske som de fakultative udelukkelsesgrunde i Udbudsloven finder anvendelse.
Ansøger skal oplyse omsætning i de 3 seneste afsluttede årsregnskaber, samt egenkapital og soliditetsgrad ved udgangen af senest afsluttede regnskabsår.
Der kræves en årsomsætning på mindst 5 000 000 DKK som gennemsnit af de seneste 3 år, samt en egenkapital på mindst 500 000 DKK og en soliditatetsgrad på mindst 15% ved udgangen af seneste regnskabsår.
Ansøger skal fremlægge en liste over de betydeligste sammenlignelige opgaver, der er løst inden for de seneste 3 år.
Der kræves minimum 2 referencer fra tilsvarende eller sammenlignelige aftaler om servicering af ventiler mv. Ved sammenlignelig forstås rammeaftaler, der har tilsvarende omfang og indhold. Arbejderne skal vedrøre løbende vedligehold og reparationer på dampventiler på kraftværker, industrielle anlæg eller tilsvarende.
Der kræves en sikkerhedsstillese på 100 000 DKK på anfordringsvilkår.
Jf. udbudsmaterialet.
Sammenslutninger skal hæfte solidarisk for kontraktens opfyldelse, og skal udpege en fælles befuldmægtiget der med bindende virkning for alle sammenslutningens parter kan indgå aftaler vedrørende kontrakten.
Jf. kontraktformularen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Anmodning om deltagelse sker ved at udfylde og uploade en ESPD-formular, der er til rådighed på iBinder (xml- og pdf-fil) sammen med det øvrige udbudsmateriale: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lllcflqduu
ESPD udfyldes direkte på iBinders hjemmeside, når udbudsmaterialet er downloaded til egen pc. På fanen ESPD vælges "Jeg er en økonomisk aktør", og "Importere ESPD", hvorefter man browser frem til
Udbudsmaterialet og vælger espd-request som xml-fil. Når formularen er udfyldt, gemmes denne på egen computer, og efterfølgende uploades filen på iBinder.
Tekniske spørgsmål i denne anledning rettes til supportfunktionen hos iBinder.
Formularen må gerne suppleres med referenceblade eller anden beskrivelse af de referencer, der er nævnt i ESPD-formularen.
Generel information kan findes i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens "Gennemgang af reglerne om dokumentation", der kan hentes her: https://www.kfst.dk/vejledninger/kfst/dansk/2017/20170626-espd-dokumentation-og-ecertis/
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2.6.2016, med senere ændringer.
Klager over afslag på prækvalifikation skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning om beslutningen til de berørte ansøgere.
Klager, som ikke vedrører afslag på prækvalifikation, skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/