Fakta om udbudet
Udbyder
Guldborgsund Kommune
Konkurrencepræget dialog om vejbelysning i Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188599
Postadresse: Parkvej 37
By: Nykøbing Falster
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Johannes Michelsen
E-mail: jbm@elmann.dk
Telefon: +45 33376330
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65802
Del II: Genstand
Konkurrencepræget dialog om vejbelysning i Guldborgsund Kommune
Original tekst fra udbudsbekendtgørelse:
Guldborgsund Kommune indbyder hermed interesserede aktører til en udbudsproces ved konkurrencepræget dialog, vedrørende drift og vedligehold af vejbelysningen i kommunen, samt andre tilknyttede opgaver der måtte blive identificeret under dialogen mellem ordregiver og de interesserede tilbudsgivere.
Ny tekst i bek. om indgået kontrakt:
Den konkurrenceprægede dialog førte til tilpasninger i indhold og omfang af den udbudte opgave, på baggrund af input fra deltagerne i dialogen.
Vejbelysningsanlægget er geografisk placeret i Guldborgsund Kommune
Original tekst fra udbudsbekendtgørelsen:
Udbuddet vil som minimum omfatte drift- og vedligehold af det eksisterende vejbelysningsanlæg i Guldborgsund Kommune. Derudover vil udbuddet omfatte de opgaver der fastlægges som del af kontrakten som følge af dialogen.
Ny tekst i bek. om indgået kontrakt:
Den endeligt tildelte kontrakt indeholder drift- og vedligehold af det eksisterende anlæg, samt mulighed for modernisering og nyanlæg.
Original tekst fra udbudsbekendtgørelse:
Optioner vil blive diskuteret som del af dialogen, under proceduren.
Ny tekst i bek. om indgået kontrakt:
Den tildelte kontrakt indeholder option på 2 x 12 måneders forlængelse.
Visse ydelser på tilbudslisten er optioner, som kommunen kan vælge at udnytte.
Original tekst fra udbudsbekendtgørelse:
Da der er tale om en konkurrencepræget dialog, vil de(n) endelige løsning(er) være genstand for dialogen, frem mod færdiggørelse af det endelige udbudsmateriale, efter dialogens afslutning.
Ny tekst i bek. om indgået kontrakt:
Den endelige kontrakts omfang og indhold blev fastlagt på baggrund af de input ordregiver fik fra deltagerne i dialogfasen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Konkurrencepræget dialog om vejbelysning i Guldborgsund Kommune
CVR-nummer: 25784413
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: jk@seas-nve.dk
Telefon: +45 40282269
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, inklusiv udkast til kontrakt med bilag, skal opfattes som oplæg til dialog og vil således være genstand for tilpasninger under dialogen frem mod et endeligt udbudsmateriale, der vil ligge til grund for tilbudsgivernes endelige tilbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk