Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257623&B=TREFORVARME_OLD
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=257623&B=TREFORVARME_OLD
Udbyder
Servia A.m.b.a.
Fjernaflæste afregningsmålere til hhv. vand og varme med tilhørende kommunikationsudstyr
Servia A.m.b.a.
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40 53 22 85
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Pedersen
E-mail: jesp@servia.dk
Telefon: +45 26883453
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
CVR-nummer: 39 17 42 19
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6000
Land: Danmark
E-mail: trefor@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/
CVR-nummer: 20 80 64 00
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6000
Land: Danmark
E-mail: trefor@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/
CVR-nummer: 17 01 01 31
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6000
Land: Danmark
E-mail: trefor@trefor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/
Del II: Genstand
Fjernaflæste afregningsmålere til hhv. vand og varme med tilhørende kommunikationsudstyr
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på fjernaflæste afregningsmålere til vand med tilhørende kommunikationsudstyr og fjernaflæste afregningsmålere til varme med tilhørende kommunikationsudstyr. Opgaven udbydes i 2 delaftaler:
- Delaftale 1: Fjernaflæste afregningsmålere til vand med tilhørende kommunikationsudstyr,
- Delaftale 2: Fjernaflæste afregningsmålere til varme med tilhørende kommunikationsudstyr. Formålet med indgåelse af delaftalerne er at sikre leverance af fjernaflæste afregningsmålere til nye anlæg og vedligeholdelse af ordregivers forsyningsanlæg. Begge delaftaler på de udbudte ydelser udbydes som en 3-årig rammeaftale med option på forlængelse i yderligere 2 x 12 måneder. Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler.
Delaftale 1: Fjernaflæste afregningsmålere til vand med tilhørende kommunikationsudstyr
Ordregivers forsyningsområde.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på fjernaflæste.
Afregningsmålere til vand med tilhørende kommunikationsudstyr.
Aftalen indeholder optioner på forlængelse i 2 x 1år.
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Ansøgere opfordres til at gennemlæse det samlede udbudsmateriale.
Delaftale 2: Fjernaflæste afregningsmålere til varme med tilhørende kommunikationsudstyr
Ordregivers forsyningsområde
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på fjernaflæste.
Afregningsmålere til varme med tilhørende kommunikationsudstyr.
Aftalen indeholder optioner på forlængelse i 2 x 1år.
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Ansøgere opfordres til at gennemlæse det samlede udbudsmateriale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til samlede udbudsmateriale
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk