Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=258573&B=HOVEDSTADEN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=258573&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Valgt leverandør
(14.08.2020)
Jensen Danmark A/S
Industrivej 2
3700 Rønne
Levering af udstyr til vaskeri
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Simonÿ
E-mail: christina.simony@regionh.dk
Telefon: +45 21306789
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Levering af udstyr til vaskeri
Levering af udstyr til vaskelinier samt demontering af gammelt udstyr for Region Hovedstaden - Centralvaskeriet.
Levering af udstyr til vaskelinier samt demontering af gammelt udstyr for Region Hovedstaden - Centralvaskeriet.
Forlænges såfremt prøveperiode forlænges.
- Udstyrsoptioner,
- Serviceoptioner,
- Uddannelsesoptioner,
- Optioner beskrevet i udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal angive 1-3 leveringer inden for de sidste 3 år af samme type som den udbudte leverance med tilsvarende udstyr,
- Tilbudsgiver skal angive kunde samt kontraktbeløb.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: xxx
Land: Danmark
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Du skal slette den tekst, der ikke passer på udbuddet.
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Tildeling af ordre efter miniudbud baseret på rammeaftale: 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
Tildeling af rammeaftale: 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk