23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 013-025591
Offentliggjort
20.01.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
03.02.2020 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage

Udbyder

Vejle Kommune

Indkøb af betonvarer, brøndgods og PP-rør til Vejle Kommune


Vejle Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejle Kommune
CVR-nummer: 29189900
Postadresse: Skolegade 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Simone Paulsen Jakobsen
E-mail: sipja@vejle.dk
Telefon: +45 76811735

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f6da87a8-0724-4e3f-83da-ca89d0c47f93/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på betonvarer, brøndgods og PP-rør til Vejle Kommune

 

Sagsnr.: 88.00.00-G01-37-19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
44000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører betonvarer, brøndgods og pp-rør til Vejle Kommune.

Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Betonvarer (Betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten),

- Delaftale 2: Brøndgods og PP-rør (karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m.).

Vejle Kommune har i forbindelse med udarbejdelse af udbudsmaterialet på indkøb af betonvarer, brøndgods og PP-rør, valgt at sende det foreløbige udbudsmateriale i offentligt høring, hvor potentielle tilbudsgivere har mulighed for at kommentere på materialet.

Høringssvar kan afgives skriftligt via Ethics senest d. 27.11.2019 kl. 12:00.

Vejle Kommune vil gennemse alle indkomne høringssvar og vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i det endelige udbudsmateriale.

Det endelige udbudsmateriale forventes at blive offentliggjort primo december 2019.

Se venligst de uploadede filer, som udgør høringsmaterialet.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1 - Betonvarer

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44114000
44114200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Vejle Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud på betonvarer, brøndgods og pp-rør. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Betonvarer (Betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten),

- Delaftale 2: Brøndgods og PP-rør (karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m.)

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2 - Brøndgods og PP-rør

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44160000
44423700
44423740
44423760
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Vejle Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbud på betonvarer, brøndgods og pp-rør. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Betonvarer (Betonfliser, betonkantsten og betonbelægningssten),

- Delaftale 2: Brøndgods og PP-rør (karme, dæksler og rendestensdæksler og pp-brønde, pp-rør samt tilhørende fittings m.m.).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 222-543789
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 03/02/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 03/02/2020
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Grundet rettelse i udbudsmaterialet herunder rammeaftale udskydes tilbudsfristen til den 3.2.2020 kl. 12:00.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/01/2020

Send til en kollega

0.064