23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 017-037122
Offentliggjort
24.01.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Svendborg Kommune

Leje og opsætning af stor tribune til Svendborg Kommune i forbindelse med afholdelse af landsstævnet 2021


Svendborg Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Svendborg Kommune
CVR-nummer: 29189730
Postadresse: Ramsherred 5
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Alice Overgaard
E-mail: alice.overgaard@svendborg.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Økonomiske og finansielle anliggender

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leje og opsætning af stor tribune til Svendborg Kommune i forbindelse med afholdelse af landsstævnet 2021

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører leje og opsætning af stor tribune til Svendborg Kommune, i forbindelse med afholdelse af Landsstævnet i 2021, i uge 26. I den forbindelse udbydes nærværende opgave bestående af leje, levering, opsætning, nedtagning af midlertidige tribuner til landsstævnestadion. Tribunen som skal placeres på en allerede eksisterende vold. Tribunen består af mindre tribuner som vist i de vedhæftede billeder i kravspecifikation bilag 2.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Ryttervej 70, 5700 Svendborg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører leje og opsætning af stor tribune til Svendborg Kommune, i forbindelse med afholdelse af Landsstævnet i 2021, i uge 26. I den forbindelse udbydes nærværende opgave bestående af leje, levering, opsætning, nedtagning af midlertidige tribuner til landsstævnestadion. Tribunen som skal placeres på en allerede eksisterende vold. Tribunen består af mindre tribuner som vist i de vedhæftede billeder i kravspecifikation bilag 2.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler. Der er én ydelse som skal indkøbes og som den pågældende leverandør har det lovmæssige ansvar for, det giver derfor ikke mening at opsætningen af en stor tribune skal deles mellem flere leverandører. De frivillige udelukkelsesgrunde fra direktivet benyttes, men ikke de nationale frivillige. De 3 000 000 er et estimat. I udbudsmaterialet er estimatet på 2-3 000 000 DKK.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 011-021691
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Det forventes, at der afholdes én forhandlingsrunde. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud uden gennemførelse af forhandlinger.

9.1 Forhandlingsrunde 1 vedrørende indledende tilbud (varighed op til 3 timer):

I overensstemmelse med tidsplanen skal tilbudsgiver aflevere et indledende tilbud.

Som en del af det indledende tilbud, opfordres tilbudsgiver til at fremsende et forhandlingsoplæg, tilbudsgiver oplever, at der er dele af ordregivers udbudsmateriale, som giver anledning til, at tilbudsgiver har indregnet en ”risiko” i forbindelse med tilbudsafgivelsen, eller som tilbudsgiver finder uhensigtsmæssigt i forhold til aftalens overordnede formål, eller øvrige punkter som tilbudsgiver ønsker at drøfte på forhandlingsmødet. Ordregiver vil herefter inddrage dette dokument i forhandlingerne med tilbudsgiver. Udfyldelsen af dette dokument vil ikke blive anset som forbehold og er fortroligt.

Ordregiver vil forud for forhandlingerne tildele de enkelte forhandlingstidspunkter samt udsende en dagsorden for mødet. Hvis tilbudsgiver har særlige ønsker til forhandlingstidspunktet, jf. tidsplanen, kan dette oplyses i forbindelse med afgivelse af indledende tilbud. Ordregiver vil forsøge at tage eventuelle ønsker i betragtning i forbindelse med tildeling af forhandlingstidspunkter.

9.2 Eventuelle yderligere forhandlingsrunder:

Ordregiver forbeholder sig retten til at afholde yderligere forhandlingsrunder, såfremt tilbagemeldingerne på forhandlingsmøderne skaber et behov herfor. Ordregiver sørger for at samtlige tilbudsgivere varsles samtidigt om eventuelle yderligere forhandlingsrunder samt modtager dagsorden for disse forhandlingsmøder.

Der afholdes forhandlingsmøder den 24-25.3.2020 (møder vil have en varighed á 3 timer).

For yderligere information se udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/01/2020

Send til en kollega

0.063