Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/123653239.aspx
Udbyder
NFS Varme A/S
Vindere
Valgt leverandør
(16.06.2020)
Chr. Møller A/S
Tåsingevej 4
5800 Nyborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-03-2020
Time: 00:00
Læses:
Dato: 13-03-2020
Time: 23:59
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-03-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 30-03-2020
Time: 23:59
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 13-03-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 30-03-2020
Time: 23:59
9 MW gaskedel til Langelandsvej 20
NFS Varme A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29826641
Postadresse: Gasværksvej 2
By: Nyborg
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 5800
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolaj Rosander
E-mail: nir@samaqua.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/123653239.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
9 MW gaskedel til Langelandsvej 20
Entreprisen omfatter levering, installering og test af 9 MW Gaskedel til Langelandsvej 20, 5800 Nyborg.
Første års, drift, service og indregulering skal være inklusiv i prisen og udført før endelig aflevering. Ved fuldlast forventes fuld kondenserende drift.
Entreprenøren må forvente, at den øvrige del af varmecentralen er i fortsat drift i forbindelse med udførelse af entreprisen. Nødvendige aflukninger vil ske efter aftale.
Arbejdet skal være afsluttet, så der kan påbegyndes drift i d. 1.11.2020 og den samlede pris betragtes som fast.
Tryk her https://permalink.mercell.com/123653239.aspx
Entreprisen omfatter levering, installering og test af 9 MW Gaskedel til Langelandsvej 20, 5800 Nyborg.
Første års, drift, service og indregulering skal være inklusiv i prisen og udført før endelig aflevering. Ved fuldlast forventes fuld kondenserende drift.
Entreprenøren må forvente, at den øvrige del af varmecentralen er i fortsat drift i forbindelse med udførelse af entreprisen. Nødvendige aflukninger vil ske efter aftale.
Arbejdet skal være afsluttet, så der kan påbegyndes drift i d. 1.11.2020 og den samlede pris betragtes som fast.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse om egenkapital for de sidste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgivers egenkapital skal være positiv i alle 3 afsluttede regnskabsår.
Mindst 1 reference på en kunde hvor tilbudsgiver har udført indkøb, levering og montering af gaskedel af sammenlignelig størrelse.
Referencen skal være angivet med: Kundens navn, kontaktperson hos kunden og kontaktinfo; herunder
- Beskrivelse af opgaven, opgavens omfang og aftaleperiode (start- og slutdato),
- Referencen (slutdato) må ikke være over 3 år gammel regnet fra tilbudsfristen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk