Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=263779&B=TREFORVARME_OLD
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=263779&B=TREFORVARME_OLD
Udbyder
Bornholms Vand A/S, Energi Viborg Vand A/S og Trefor Vand A/S
Vindere
Valgt firma
(28.09.2020)
SGDD
Park alle 370
2605 Brøndby
Indkøb af vandforsyningskomponenter til Bornholms Vand A/S, Energi Viborg Vand A/S og Trefor Vand A/S
Bornholms Vand A/S, Energi Viborg Vand A/S og Trefor Vand A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 20 80 64 00
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Adrian König
E-mail: ckni@servia.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://trefor.dk/vand
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
CVR-nummer: 31582083
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Adrian König
E-mail: ckni@servia.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://beof.dk/vand/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
CVR-nummer: 25817117
Postadresse: Industrivej 15
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Adrian König
E-mail: ckni@servia.dk
Telefon: +45 70505050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.energiviborg.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196
Del II: Genstand
Udbud med forhandling vedr. vandforsyningskomponenter til Bornholms Vand A/S, Energi Viborg Vand A/S og TREFOR Vand A/S
Udbud af rammeaftale for køb af komponenter til vandforsyningsbranchen, såsom ventiler, mekaniske samlinger, svejse fittings, PVC-fittings, diffusionstætte rør, bandager, koblinger samt anboringsbøjler.
Udbud af rammeaftale for køb af komponenter til vandforsyningsbranchen, såsom ventiler, mekaniske samlinger, svejse fittings, PVC-fittings, diffusionstætte rør, bandager, koblinger samt anboringsbøjler.
2 x 12 måneder.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i bedste egnethed i forhold til den konkrete leverance vurderet på baggrund af de adspurgte informationer omkring teknisk og faglig formåen (referencer). I forhold til sidstnævnte vil ordregiver udvælge de ansøgere, som skønnes at have fremvist de mest sammenlignelige referencer.
Antallet af referencer vil ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave. Det tillægges positiv vægt, såfremt de enkelte referencer har haft et stort omfang.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2025
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk