Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/126590198.aspx
Udbyder
Fredensborg Kommune
Vindere
Valgt udlejer
(01.07.2020)
HF Materiel Aps
Oldenvej 31
3490 Kvistgård
Leje af entreprenørmateriel
Fredensborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188335
Postadresse: Egevangen 3 B, Brønsholm
By: Kokkedal
NUTS-kode: DK013
Postnummer: 2980
Land: Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
E-mail: stis@fredensborg.dk
Telefon: +45 72562411
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/126590198.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Del II: Genstand
Leje af entreprenørmateriel
Udbud af leje af entreprenørmateriel.
Helsingør og Fredensborg Kommuner
Nordsjællands Park og Vej udbyder leje af entreprenørmateriel. Udbuddet gennemføres via Mercell Sourcing Service i henhold til udbudsloven. Udbudsformen er offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå en rammeaftale om leje af entreprenørmateriel og tilknyttede serviceydelser. NSPV lejer materiel, som det ikke vurderes hensigtsmæssigt at anskaffe selv, herunder lifte, minigravemaskiner, beton- og jordflytningsdumpere, småmaskiner m.v.
Det årlige volumen forventes at være ca. 1 mio. DKK.
1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbuddet skal indeholde følgende dokumenter, som dokumentation for tilbudsgivers personlige forhold:
Generel præsentation af tilbudsgivers virksomhed. Skema 1 skal udfyldes.
Mindstekrav:
Firmapræsentationen i skema 1 skal dokumentere, at tilbudsgiver tilbyder udlejning af entreprenørmateriel i et omfang som svarende til NSPV's behov jf. tilbudslisten.
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
Tilbudsgivers samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår vedr. udlejning af entreprenørmateriel.
Resultat efter skat de tre seneste regnskabsår.
Tilbudsgivers dækningssum for sin erhvervs- og produktansvarsforsikring.
Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
Tilbudsgivers samlede årsomsætning vedr. udlejning af entreprenørmateriel det seneste regnskabsår skal som minimum være 1,5 mio. DKK.
Resultat efter skat for det seneste regnskabsår skal være positivt.
Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på 10 mio. DKK pr. skade.
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Såfremt tilbudsgiver er et konsortium eller en sammenslutning af virksomheder, eller såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders/virksomheders økonomiske og finansielle formåen, skal mindstekravene være opfyldt for de enheder/virksomheder, som tilbudsgiver baserer sig på eller samlet set for sammenslutningen/konsortiet.
I Mercell skal afgives følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers tekniske og faglige formåen:
Referencer for tilsvarende leverancer indenfor udlejning af entreprenørmateriel, hvor hver reference skal indeholde oplysninger om:
1) Start- og evt. slutdato for leverancen
2) Modtager af leverancen (kunden)
3) Kontraktværdi i danske kr. ekskl. moms for leverancen
4) Kort beskrivelse af leverancen.
Mindstekrav:
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
Tilbudsgiver skal have minimum 1 relevant reference inden for det udbudte område inden for de seneste 3 år. En relevant reference vedrører udlejning af entreprenørmateriel.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten genudbydes efter kontraktudløb.
Såfremt tilbudsgivere som følge af Corona-krisen er afskåret fra at afgive tilbud bedes der givet besked til ordregiver, så udbuddet tidsmæssigt kan ændres.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk